Sabtu, 28 Januari 2012

tutt ! !

firstly . .aku tak tau nak buh tajuk pa . .lawak kan ? argh ! whatever !
kadang2 kita happy ,sedih  ,syok gila ,gelak sampai penat  ,
yang tu bila kita rasa kita bahgia sangat2 , kita rasakn dunia ni kita yang punya .
and kita tak ingat dalam masa kita happy gila tuh , ada yang berduka and ada yang nak kita berduka ?
sebab ? i dont know !
because orang tu memang benci dengan kita bila kita bahagia dengan kawan yang dia anggap setia .
kira macam kawan setia lah kn ? 
sedangkan kawan setia dia tu terseksa di sebubkan 'dia.'
kalau hidup dia dah cukup bahagia , apa salah nya dia tu tolong bahgiakan hidup kawan yang dia anggap setia tuh . .kn ? bukannya atur hidup dia .
aku sendiri pun tak paham bila dia buat macam tuh .
thing . . boleh ka seorang kawan menghalang untuk berkawan ? 
aku rasa benda macam ni trpulang lah pada dy . itu kan hidup dia . 
entah ! maybe dia tak nak kawan dia berkawan and dapat kawan macam aku .
yelah . .aku kan jahat di mata dia . ok , aku accept with open heart ? ? haha . 
                                          : ) : ) : )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan