Sabtu, 29 Oktober 2011

MANDI TEPUNG (my birthday)

mandi tepung birthday ??
perkara biasa kan??
haha... 

aku terkena beb.. sedangkan dua hari lagi birthday aku..
tapi depa dah pekena aku awal awal lagi...
tidak.. aku lah ketua honaq duk pekena..tapi kali ny dak.. depa pkena aku..
perghh.. mmg tergejut . happy. geram. sume ada lah..

thanx niesa cek oi.. mimit cek oi dan pak ngah ku yang sporting bang lid cek oi . .
thanx a lot.. sayang ampa.. muahx !!

memang parah weh !!
tuh !! jahat kowt  . .
habis 1 paket tepung ..
lagi lari..
lagi banyak yang kena . .
geram dalam keadaan happy !!!!
thanx my frendz !!!
aku happy ...
hahah... pandai ampa sume berlakon nowh..




pembetulan untuk operation..
tarikh nya ialah 30/11/10..
bukan 30/11/11 okey..
sorry . . 
nih kat bwah nih... t law kowamg baca pahm lah.. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan