Rabu, 2 Mac 2011

^pendidikan seni visual^

huh
lama gila tak update blog ny.,..
kali ni aku cerita psal pendidikn visual(PSV)
hah..psv ni semua orang tau kot..
psv ni aku pilih soalan 3 iaitu corak fauna pada helmet..
haha..boleh ka a

hmm..
adui...soalan untuk spm sudah dapat..
dia punya soalan
pergh!!
boleh tahan susah lah juga..
tapi aku akan yang terbaik..
psv kali ni soalan tuh nak calon spm buat lukisan secara asli
dan secara individu...

ku buat??
mna dengan helmat aku curi yang pak aku punya..
nasib baik helmet buruk..
hahaha...

psv ni juga kena siap kan folio..
bukan setakat helmet tu jaa..
susah la nk folio ni..
sebab kena buat bermacam macam isi..
tension juga lah..
apa boleh buat nasib badan...
kena beli bahan lagi nih..
adui..

tapi aku kena buat untuk spm tahun ni..
tempoh yang telah ditetapkan
untuk buat hasil ni
hanya 5 bulan sahaja..
bermula dari february-julai..

aku yakin aku boleh buat!!
cyaiyok2!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan